Ikeowska mini komoda na drobiazgi

     Dziś zaprezentuję najprostszą wersję na pomalowanie słynnej mini komody z mojej ulubionej szwedzkiej sieciówki :)


Ikeowska mini komoda na drobiazgi

Potrzebujemy:
  • mini komodę (patrz tutaj)
  • białą bejcę
  • inną farbę w wybranym przez siebie kolorze ( może to być bejca lub farba akrylowa albo farba dekoracyjna)
  • pędzel
Wykonanie:

Białą bejcę użyłam do pomalowania całej komody z zewnątrz oraz do pomalowania zewnętrznych ścianek szuflad i 3 frontów. Nie malowałam komody wewnątrz ani szuflad wewnątrz.

Do pomalowania trzech pozostałych frontów użyłam farby dekoracyjnej Jeger, która składa się z szarego podkładu i srebrnego efektu dekoracyjnego. Zostało mi trochę tej farby po malowaniu przedpokoju. Równie dobrze możemy użyć bejcy w innym kolorze albo farby akrylowej, która nam została po malowaniu mieszkania.

Wszytko malowałam 2 razy.

Srebrną farbę dekoracyjną Jeger już używałam do innych projektów takich jak:


Ikeowska mini komoda na drobiazgi

Moja mini komoda stoi w szafie, dlatego nie robiłam do niej dekoracyjnych uchwytów. Trzymam w niej różne drobiazgi typu zszywacz, spinacze, pendrive'y i tym podobne :) Ale jeśli miałabym trzymać ją na widoku to zapewne pobawiła bym się w malowanie wzorów czy zrobienie dekoracyjnych uchwytów. Fronty można by pomalować tablicówką, aby zapisywać co trzymamy w danej szufladce.

Ikeowska mini komoda na drobiazgi



Ikeowska mini komoda na drobiazgi



Ikeowska mini komoda na drobiazgi

I jak się Wam podoba? :)



Komentarze